Sayfalar

Mobil versiyon

Blog hakkında...

 Sitedeki hemen hemen her yazı içeriğini elimden geldiğince test edip sorunsuz çalıştığını gördüğüm uygulamaları ekliyorum ve bunlarıda rootlu build.probu editli olan telefon ile gelen 2.2.1 b136sp02 romunda deniyorum özellikle gameloft oyunlarında sorun yaşıyorsanız bunun nedeni build.probunuzun editli olmamasından kaynaklanmaktadır...


 Site hakkında düşündüğünüz olumlu ya da olumsuz görüşlerinizi aşağıdaki "yorum yaz" vasıtası ile bırakırsanız sevinirim...

Site içeriğindeki uygulamalardan telefonunuza gelicek zararlardan kişinin tamamıyla kendisi sorumludur..

16 yorum:

-mehmet- dedi ki...

bilgisayardaki interneti usb bağlantısı yardımı ile veya bluetooth ile (wirelles kullanmadan ) telefondan kullandıran program yayınlamanızı itina ile istiyorum

burakkab dedi ki...

download linklerini telefonlarından girenler için tek tıklamayla indirmeye başlayacak şekilde verebilirseniz çok pratik olur.
download linklerini telefonlarından girenler için tek tıklamayla indirmeye başlayacak şekilde verebilirseniz çok pratik olur.

s3k0 dedi ki...

@mehmet
pcden wifi stick ile mümkün fakat usb ile pc den neti almayı çok araştırdım linuxda mümkün gibi fakat windows ortamında çok karışık ilerleyen günlerde bakıcam
@burakkab
tek tıkla indirmeyi upload siteleri mümkün kılsa yaparım fakat upload siteleri o şekilde imkan sunmuyor...

Adsız dedi ki...

Ben DH den cdemir.
Gayet güzel gidiyor. Çok iyi bir blog sitesi oldu.
:)

-mehmet- dedi ki...

Dostum ndrive 11 veya 10 u kuramadım bitürlü çalıştıramadım. Rica etsem çalışan bi versiyonunu paylaşabilirmisin ?

s3k0 dedi ki...

@mehmet
dostum sitedeki ndriver sorunsuz çalışmakta
Önemli Not: Programı ilk çalıştırdığınızda data dosyalarını bir defaya mahsus internetten indirecek, bu nedenle wifi açık olsun.. daha sonra internete bağlanma ihtiyacı olmaz.. ilk kullanımda gps uydularını bulması 5 dk kadar sürebilir ama artık 10 sn içinde uydulara bağlanıyor.

ilk once apkyi kuruyorsun telefonuna wifi açık halde açıyosun programı ineternetten otomatik içerğini yüklüyor sorunsuz bi şekilde açıldıktan sonra tur.map adlı dosyayı sd kartındaki "ndrive/maps" klasörüne atıyorsun lütfen konulardaki açıklamalara dikkat edin....

Adsız dedi ki...

Dostum siteni günde en az 3-5 defa kontrol ediyorum. tertemiz bilgi sunuyorsun. Umarım blog olarak başlamış bu güzel arşiv daha büyük noktalara erişir.
Sadece tebrik etmek istedim.

Teşekkürler!
Serkan...

westernblew dedi ki...

Dostum gösterdiğin emek için çook tşk ederim . Güzel bir blog .. Ellerin dert görmesin.. ;)

İlgilenme de cabası.... Süper..

Adsız dedi ki...

Forumda da yazmıştım ama mesajımı görmediniz galiba. Build.prop dosyamı editlemiştim fakat bir problem çıktı mümkünse brother in arms 2 vs. hd oyunları sorunsuz oynayabiliyorsanız build.prop dosyanızı upload ederseniz sevinirim. Ayrıca orjinal romu kullanıyorum. Teşekkürler

s3k0 dedi ki...

@adsız-12-08-11 18:46

eklendi...

Adsız dedi ki...

Çok teşekkürler hocam

-mehmet- dedi ki...

plants ws zombies oyununu upload ederseniz sevinirim

s3k0 dedi ki...

@mehmet

plants ws zombies oyununu upload ederseniz sevinirim
15 Ağustos 2011 10:42

eklendi-denendi

-mehmet- dedi ki...

oyun için teşekkürler.
şimdi de
http://forum.donanimhaber.com/m_33442341/tm.htm
bu programın android versiyonu yada telefonda açabileceğim bir emulator lazım günlerdir arıyorum bulamadım yardımcı olursanız sevinirim.

-mehmet- dedi ki...

kendi sorumu kendim cevaplayim ,
vectir BT adındaki program bluetooth ile p.c yi kontrol etmeye yarıyor gayet başarılı

byRAM dedi ki...

öncelikle ideox kullanıcılarına özel böyle bir site hazırladığın için teşekkürler. ben de DH'den geliyorum :)
ilk bakışta beni çok rahatsız eden hususu söylemek istiyorum: siyah arka plan ve beyaz metinler.... gözleri mahvediyor! isterseniz, uzunca bir süre siteyi okuduktan sonra kafanızı çevirip duvara bakınız, duvarda satır satır metinlerin gölgesini göreceksiniz :)
yani demem odur ki, mümkünse arkaplan ile metin renklerini tersine çevirebilir misin... tşk tekrar!

Loading...