Sayfalar

Mobil versiyon

Google maps de 2 parmak ile harita döndürmeyi sağlama


Google mapsde 2 parmak ile ekran dönmenizi sağlayan bu ayar şöyle yapılmakta;
-telefonunuz root edilmiş olmalı
-Root explorer ile /system/etc/permissions/android.hardware.touchscreen.multitouch.xml konumundaki dosyayı open in text editor diyoruz(mount r/w tickini unutmayın)
şu parametreyi arıyoruz <feature name=”android.hardware.touchscreen.multitouch” />
bu parametreyi onun hemen altına enterladıktan sonra doğrudan ekliyoruz;
<feature name=”android.hardware.touchscreen.multitouch.distinct” />
save and exit yapıyoruz telefonu tekrardan başlatıp test ediyoruz….

hazır yapılmış dosya;

link

6 yorum:

-mehmet- dedi ki...

yaptım hiç bi işe yaramadı

s3k0 dedi ki...

sizin için bendeki dosyayo gönderdim en az google map 5.0 ister....

-mehmet- dedi ki...

google map ile google haritalar aynı şey deil mi ?
bende telefonun orjinal rumuyla gelen 5.0 versiyonu var sizin koydugunuz dosyayı indirdim bendeki dosya ile değiştirdim telefonu yeiden başlattım hala 2 parmak ile ekranı döndüremiyorum.
:/

s3k0 dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
s3k0 dedi ki...

google mapsi 5.8 update et istiyorsan...daha önce 5.0 kullanıyordum ondada sorun yokdu bundada yoktu başka bi sıkıntı olabilir

Adsız dedi ki...

Hocam bende editli dosyayı attım artık 2 parmakla yakınlaşmıyo ayrıca döndürmüyorda sürüm 5.8

Loading...